Sunday, April 12, 2015

Selfies Time Again!!

Its Sunday and that means selfies day:
Daydreaming While I Make Biscuits
Just Daydreaming...Go Away Meowmy...
This was in yesterdays' posting, but we liked it so much, here it is again! MOL!

This is the regular feature known as Sunday Selfies...a Blog Hop hosted each Sunday by: The Cat On My Head

28 comments:

  1. No kitties can stare quite like us Meezers! I can drive TBT crazy sometimes just not letting him satisfy my desires while I stare at him. Keep up the good werk!

    ReplyDelete
  2. We can't blame you for wanting to use photo #3 again. It is precious. So sorry your day dreaming was disturbed, but we sure do appreciate y'all joining us today. XOCK, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya gotta do what ya gotta do, in this case the camera wielding lady aka meowmy, MOL!

      Delete
  3. Oh you two are soooooo adorable!

    Great Selfies!!
    ~Annabelle,Boo,Ping & Jinx

    ReplyDelete
  4. COngrats on your 2 well deserved awards. Its OK to break the rules- life is much more fun that way. It was nice to learn more about you. I love your selfies too :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      We are good at making the rules work fur us...breaking them requires spawsial meezer talent, MOL!

      Delete
  5. Those are such purrfect selfies again, Pipo and Minko :) Pawkisses :) <3

    ReplyDelete
  6. Looks like you've purrfected that biscuit-making technique, too!! Pawesome selfies!

    ReplyDelete
  7. Oh yeah, that last photo was so cute it deserved to be used twice!

    ReplyDelete
  8. Y'all look gawjus. Hav a pawsum day.

    Luv ya'

    Dezi and Lexi

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Yup you should show us one!
      Do you make loud purrs when the biscuits are being kneaded?

      Delete
  10. We like your selfies...'specially the double one.

    ReplyDelete
  11. You two are absolutely beautiful! Love your selfies!

    ReplyDelete
  12. very nice selfies; and especially the photo of both of you

    ReplyDelete